Posty bez odpowiedzi |oraz Aktywne tematy Dzisiaj jest 2024-04-18, 02:37x



Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Dokumentacja, podręczniki i help'y w Symfonii i Forte 
Autor Wiadomość
Ekspert
Ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2008-10-21, 08:14
Posty: 32
Post Dokumentacja, podręczniki i help'y w Symfonii i Forte
Nie jestem studentką o wdzięcznym imieniu i nie piszę pracy magisterskiej, niemniej chciałbym dowiedzieć się, co szanowni forumowicze myślą o dokumentacji, podręcznikach, helpach dostarczanych wraz z systemami Symfonia i Forte.

Będę wdzięczny za wszelkie uwagi i otwartą dyskusję na ten temat.

Aby lekko pobudzić aktywność zadam parę pytań pomocniczych i zupełnie nieobowiązkowych ;) ale może inspirujących do wyrażenia opinii :)

1. Jak oceniasz przydatność pomocy kontekstowej (Helpy wbudowane w program)
- jak często korzystasz z nich?
- jak często udaje Ci się rozwiązać problem przy ich użyciu?
2. Jak oceniasz podręcznik dołączony do programu?
- jak często korzystasz z niego w sposób zgodny z przeznaczeniem? (chcę tu wykluczyć tłuczenie owadów latających, rzucanie w nieprzyjaznych współpracowników, rolę podstawki pod monitor)
- w jakim zakresie odpowiada on na pytania na które odpowiedzi poszukujesz?
3. Z jakimi dokumentami POZA podręcznikiem miałeś/aś do czynienia i dlaczego?
- czy udało Ci się rozwiązać problem przy wsparciu tychże dokumentów?
4. Który "wizard" w programach podoba Ci się najbardziej?
5. Jak oceniasz przydatność porad wyświetlanych przy uruchamianiu programu?
6. Co robisz (pierwszy odruch) gdy napotykasz problem w programie lub nie wiesz jak osiągnąć swój cel przy użyciu programu?

Wszelkie (emocjonalne, merytoryczne, krytyczne,laurki ) uwagi mile widziane

Pozdrawiam

Karramba


2010-07-15, 17:19
Wyświetl profil
Autor Wiadomość
 


Ekspert
Ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2008-04-18, 18:52
Posty: 5169
Pomógł: 59
Post 
1. praktycznie nigdy