Posty bez odpowiedzi |oraz Aktywne tematy Dzisiaj jest 2024-04-29, 15:19x



Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Błąd w SYMFONII HANDEL 
Autor Wiadomość
Ekspert
Ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2008-04-18, 18:52
Posty: 5169
Pomógł: 59
Post 
Rozumiem ze piszesz o Premium (w forte tego błedu nie ma)

Faktycznie straszny błąd - to co opisaleś to jescze nic - gorsze jest to ze w taki sposób usuwa się kwit kasowy czy inna platnosc z zaksiegowanego(okropkowanego) raportu kasowego a kropka pozostaje choc sam raport ulega zmianie (ochrona dokumentow wyslanych do FK - wlaczona (sic)) - szukanie tego błedu potem w fk to dopiero zabawa....

Na szczescie nie usuniesz latwo za wiele bo po pierwsze mozesz usuwac tylko od tylu po kolei kwity itp - tu akurat system blokuje przy usuwaniu nie ostatniego w danej kasie......
czyli pomylkowe dzialanie uzytkownika na duza skale raczej nieszkodliwe/malo prawdopodobne - ale jesli robic to celowo i konsekwentnie to faktycznie cześć kwitów da sie usunąć z danej kasy.

Czy zglosiles ten bład na Hotline SAGE?


2008-11-12, 19:03
Wyświetl profil
Autor Wiadomość
 


Ekspert
Ekspert

Rejestracja: 2007-11-16, 15:08
Posty: 3983
Pomógł: 445
Post 
No to naprawmy tą dziurę sami :

1. Ustawienia → Dane firmy → Parametry → Wykonywanie procedur → Dla dokumentu płatności.

1a. Ustaw parametr na TAK

2. Raporty → Procedury → Procedury dokumentu płatności

2a. Zmodyfikuj procedurę OnBeforeDelete()
Kod:
int Sub OnBeforeDelete(long lId)
   
   if CzyMaPrawo( 2269 ) == "" then
      OnBeforeDelete = 0
   else
      OnBeforeDelete = -6000
   endif

EndSub

_________________
Skontaktuj się z Ekspertem | Zamów dodatek

tel. 22 7 538 538
ekspert@mojaSymfonia.pl
http://www.mojaSymfonia.pl


2008-11-12, 20:30
Wyświetl profil
Ekspert
Ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2008-04-18, 18:52
Posty: 5169
Pomógł: 59
Post 
Brawo.... chyle czola
A ja juz sie zabralem za przegrzebywanie procedur wbudowanych w exe/bin- calkiem zapomniawszy o tym ze sa procedury onBefore na swiecie

Ale blad i tak by sie przydalo zglosic - przynajmniej te cześć z zmiana okropkowanego raportu kasowego - bo ten blad wystapi i przy posiadaniu prawa do danego rejestru kasowego..... chyba ze jescze dopisac procedure w onbeforedelete ktora by zawsze sprawdzala czy przypadkiem dany kwit nie poszedl z raportem kasowym do fk.


2008-11-13, 02:38
Wyświetl profil
Ekspert
Ekspert

Rejestracja: 2007-11-16, 15:08
Posty: 3983
Pomógł: 445
Post 
piker pisze:
Symfonia nie przyznała się do błędu.


Na razie nie przyznała bo po opisie błędu nie udało im się powtórzyć błędu. Wyrazili chęć dalszej diagnozy już konkretnie na danych klienta.

wrob pisze:
Ale blad i tak by sie przydalo zglosic - przynajmniej te cześć z zmiana okropkowanego raportu kasowego


Tu nie widzę problemu. Mnie program informuje o próbie usunięcia dokumentu z "zakropkowanego" raportu kasowego.

_________________
Skontaktuj się z Ekspertem | Zamów dodatek

tel. 22 7 538 538
ekspert@mojaSymfonia.pl
http://www.mojaSymfonia.pl


2008-11-13, 11:27
Wyświetl profil
Ekspert
Ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2008-04-18, 18:52
Posty: 5169
Pomógł: 59
Post 
Dziura jest i w 2007 i w 2008a i w 2009 - kwit sie usuwa z obcej kasy i bez komunikatu o blokadzie z powodu ksiegowania - sprawdzlem na firmie demo - w 2009a faktycznie jest komunikat o blokadzie z powodu zaksiegowania


2008-11-13, 13:42
Wyświetl profil
Ekspert
Ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2008-04-18, 18:52
Posty: 5169
Pomógł: 59
Post 
Pozatym to ze program pyta czy usunac zaksiegowany kwit - i potem usuwa mimo ustawionej na tak opcji - zabronioniajace edycji dokumentow wyslanych do fk - to syf :(


2008-11-13, 13:44
Wyświetl profil
Ekspert
Ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2008-04-18, 18:52
Posty: 5169
Pomógł: 59
Post 
a wlaczyles wykonywanie procedur w ustawieniach?


2008-11-13, 17:02
Wyświetl profil
Ekspert
Ekspert

Rejestracja: 2007-11-16, 15:08
Posty: 3983
Pomógł: 445
Post 
piker pisze:
Cytuj:
Na razie nie przyznała bo po opisie błędu nie udało im się powtórzyć błędu.

Skąd ty to wiesz? Przyznali się do błędu, ale tylko w rozmowie telefonicznej. Powiedzieli, że sprawa trafiła do programistów i tyle na ten temat.

Wyczuwam tu jakieś lobby. 8-)



Lobby? :) Raz piszesz że się nie przyznali a zaraz , że się przyznali tylko, że telefonicznie.

_________________
Skontaktuj się z Ekspertem | Zamów dodatek

tel. 22 7 538 538
ekspert@mojaSymfonia.pl
http://www.mojaSymfonia.pl


2008-11-13, 20:22
Wyświetl profil

Rejestracja: 2007-11-15, 15:22
Posty: 55
Post 
piker pisze:
Włączyłem wykonywanie procedur.


i co zadziałało? sam z ciekawości sprawdziłem i fajnie to chodzi.
nawet nie miałem pojęcia ze taki jest błąd. dzięki za uswiadomienie.
na wszelki wypadek uzylem tej łatki zaproponowanej przez rafala.


2008-11-15, 02:10
Wyświetl profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w temacie   [ Posty: 9 ] 
   Podobne tematy   Autor   Odpowiedzi   Odsłony   Ostatni post 
Na tym forum nie ma nowych nieprzeczytanych postów. Błąd Symfonii Handel nr 3014

w Techniczne

arybek

1

3667

2011-06-09, 12:12

kjofol Wyświetl najnowszy post

Na tym forum nie ma nowych nieprzeczytanych postów. Backup symfonii/bazy symfonii - Symfonia Handel 2013

w Techniczne

puni3k

4

4753

2013-01-31, 12:04

krzysiek Wyświetl najnowszy post

Na tym forum nie ma nowych nieprzeczytanych postów. Załączniki błąd uruchomienia Symfonii 2013

w Techniczne

refuss

2

3565

2014-11-02, 11:08

kli Wyświetl najnowszy post

Na tym forum nie ma nowych nieprzeczytanych postów. Błąd importu danych do symfonii

w Techniczne

Jola331

4

3512

2010-01-21, 00:37

wrob Wyświetl najnowszy post



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 150 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Support forum phpbb by phpBB Assistant