mojaSymfonia FORUM
https://forum.mix-soft.pl/

Błąd nr 161 - Klucz licencyjny osiągnął maksymalny limit
https://forum.mix-soft.pl/viewtopic.php?f=2&t=9267
Strona 1 z 1

Autor:  penarth [ 2019-09-13, 14:26 ]
Tytuł:  Błąd nr 161 - Klucz licencyjny osiągnął maksymalny limit

Witam,

W firmie mamy Sage Symfonia 2.0 Handel 2020
Po ostatniej aktualizacji wyskakuje nam:
Błąd nr 161 - Klucz licencyjny osiągnął maksymalny limit połączeń.
Licencję mamy wykupioną na 7 stanowisk, a uruchomić możemy tylko 5, gdy chcemy uruchomić kolejne wyskakuje błąd.

Program mamy w najnowszej wersji, a po instalacji zrobiliśmy aktywację.

Poproszę o sugestie.

Autor:  a.f [ 2019-09-13, 14:32 ]
Tytuł:  Re: Błąd nr 161 - Klucz licencyjny osiągnął maksymalny limit

Z klucza trzeba usunąć jakiś stary numer licencji.

Autor:  a.f [ 2019-09-14, 07:03 ]
Tytuł:  Re: Błąd nr 161 - Klucz licencyjny osiągnął maksymalny limit

Niestety w poprzednim udzieliłem błędnej porady, bo źle zrozumiałem sprawę.
Twój przypadek powstaje wtedy, gdy wylogowujesz się na stacji roboczej, a serwer kluczy tego nie odnotowuje i dalej widzi stację jako zalogowaną.
Serwer kluczy instaluje się jako usługa, więc wydaje się, że rozwiązanie problemu polega na jej zatrzymaniu i ponownym uruchomieniu, jak nikt nie pracuje.

Autor:  a.f [ 2019-09-14, 08:53 ]
Tytuł:  Re: Błąd nr 161 - Klucz licencyjny osiągnął maksymalny limit

i drugie rozwiązanie
https://centrumwiedzy.sage.com.pl/Conte ... px?id=8712

Autor:  KspHP [ 2019-12-13, 13:33 ]
Tytuł:  Re: Błąd nr 161 - Klucz licencyjny osiągnął maksymalny limit

Mam podobny problem z błędem 161. Chciałem skorzystać z narzędzia "Repair", w tym celu uruchomiłem PSQL Control Center i z menu Tools wybrałem License Administrator. Wyświetliło mi się okno, w którym pojawiła się tylko nazwa serwera. Pole informacji o produkcie, jego klucz, status jest puste (wcięło).
Czy mogę to jakoś odzyskać, czy mam ponowić instalację i aktywację ?

_______________
Program FiK 2020
PSQL 12

Autor:  KspHP [ 2019-12-14, 15:11 ]
Tytuł:  Re: Błąd nr 161 - Klucz licencyjny osiągnął maksymalny limit

Problem rozwiązany, zapomniałem o 90 dniach aktywacji bazy.
W moim przypadku pomogło wprowadzenie numeru klucza i jego aktywacja.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/