Posty bez odpowiedzi |oraz Aktywne tematy Dzisiaj jest 2024-04-27, 08:33x



Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Podwójne koszty uzyskania 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 2009-09-08, 10:51
Posty: 58
Post Podwójne koszty uzyskania
Witam, mam KP 2010

16-go grudnia wprowadziłam zwonienie pracownika. Na liscie podstawowej za grudzień ma naliczony zasiłek chorobowy i ekwiwalent. Na liście pomocniczej naliczam mu premię dodatkową. I pojawił sie problem. Na obydwu listach mam koszty uzyskania przychodu.Dlaczego? I co z tym zrobić?


2009-12-29, 12:31
Wyświetl profil
Autor Wiadomość
 



Rejestracja: 2008-10-01, 22:25
Posty: 205
Post 
te parametry nazywają sie miesieczna ulga ustawowa i koszty ustawowe czy uwzlednione? najwazniejsze zeby uwzglednione byly zerowe, jak nie jestes pewna, najlatwiej wejsc na zakladkę system wynagrodzeń u tego pracownika (zakladka place na dole a potem u gory zakldka system wyn) i tam z prawej cześci okna przeciągnąć sobie na lewą mieszieczne koszty uzyskania ustawowe i miesięczne koszty uzyskania uwzględnione, i sprawdzić czy te drugie są zerowe. Musisz to zrobić w kazdym okresie, w ktorym chcesz miec widoczne te koszty


2009-12-29, 12:52
Wyświetl profil

Rejestracja: 2008-07-28, 10:53
Posty: 72
Post 
czy obydwa okresy za 12 2009 podstaw. i pomocniczy mają ten sam miesiąc wypłaty czyli np 12 2009 ? czy różne?


2009-12-29, 13:18
Wyświetl profil

Rejestracja: 2009-09-08, 10:51
Posty: 58
Post 
każda z list ma inny termin wypłaty (pomocnicza w 12 a podstawowa w 01 2010) Może to ma znaczenie?


2009-12-29, 13:39
Wyświetl profil

Rejestracja: 2009-09-08, 10:51
Posty: 58
Post 
Niestety nie moge znależć kosztów uzyskania miesięcznych i ustawowych,żeby je przeciągnąć i sprawdzić. Szukam w parametrach , naliczeniach i w pozostałych elementach systemu wynagrodzeń. Nie jestem biegła w tym programie więc prosze, jesli to mozliwe, "poprowadzic mnie za rączkę. "


2009-12-29, 13:45
Wyświetl profil

Rejestracja: 2008-10-01, 22:25
Posty: 205
Post 
jezeli masz przesuniety okres podatkowyna 2010 to koszty i ulga tam beda. a koszty i ulge znajdziesz w parametrach, dokladnie nazywaja sie: miesięczna ulga podatkowa, miesięczna ulga podatwkowa uwględniona, miesięczne koszty uzyskania i miesięczne koszty uzyskania ustawowe.


2009-12-29, 14:02
Wyświetl profil

Rejestracja: 2009-09-08, 10:51
Posty: 58
Post 
sprawdziłam te ulgi i koszty uwzglednione. W liscie pomocniczej koszty uwzglęnia a ulgi nie uwzglednia. Więc jeszli chodzi o ulge to jest OK, ale koszty - nie powinno ich być.


2009-12-29, 14:13
Wyświetl profil

Rejestracja: 2009-09-08, 10:51
Posty: 58
Post 
CO ROBIC Z TYMI KOSZTAMI ZDUBLOWANYMI W GRUDNIU? Proszę pomóżcie!


2009-12-29, 17:17
Wyświetl profil

Rejestracja: 2008-07-28, 10:53
Posty: 72
Post 
jeśli dobrze rozumiem to masz okres pomocniczy- premia - 12 2009 wypł. w 12 2009 i masz koszty, a ich nie ma być, tak? - jeśli tak - to może po prostu wprowadź do wzorców tej osoby wzorzec - zerowe koszty uzyskania w okresie 01-12-2009 do 31-12-2009,

tylko... czy ta wypłata premii za 12 2009 w 12 2009 to jedyna wypłata tej osoby w 12 2009 ?


2009-12-29, 18:05
Wyświetl profil

Rejestracja: 2009-09-08, 10:51
Posty: 58
Post 
Już postaram sie wytłumaczyć te wszystkie listy , które mam. A więc...
1/ Mam wypłatę w 12 2009 listy płac podstawowej za 11 2009
2/ Mam wypłatę w 12 2009 premii - lista pomocnicza za 12 2009
3/ Mam wypłatę w 01 2010 listy płac podstawowej za 12 2009

Tak więc mam w 12 2009 dwie wypłaty i dwie listy, a koszty i ulga powinna byc jedna. A jak wczesniej pisałam ulga jest jedna (tylko w liscie podst.za 12 2009) a koszty występuja dwa razy ( i w liście podst.za 12 2009 i w liście pomoc. premii za 12 2009)
Dzieki z góry za pomoc!


2009-12-30, 11:36
Wyświetl profil

Rejestracja: 2009-09-08, 10:51
Posty: 58
Post 
Przeciągnełam ze wzorca na pracowniku zerowe koszty uzyskania dla 01-12-2009 - 31-12-2009 ale to nic nie zmieniło , nadal mam koszty u.p. na jednej i drugiej liscie w 12 2009


2009-12-30, 12:29
Wyświetl profil

Rejestracja: 2008-10-01, 22:25
Posty: 205
Post 
w ostatecznosci mozesz je wyzerowac recznie na zakladce palce, ale ciekawe dlaczego te koszty nadal sie ukazuja....


2009-12-30, 13:36
Wyświetl profil

Rejestracja: 2009-09-08, 10:51
Posty: 58
Post 
własnie nie mam pojecia jak je wyzerować!


2009-12-30, 14:39
Wyświetl profil
Ekspert
Ekspert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2008-04-18, 18:52
Posty: 5169
Pomógł: 59
Post 
wpisac recznie 0 w okienku :)


2009-12-30, 14:40
Wyświetl profil

Rejestracja: 2009-09-08, 10:51
Posty: 58
Post 
Jest ! udało się! Wyzerowałam koszty ręcznie na zakładce Płace! Dzieki wszystkim za pomoc!


2009-12-30, 14:42
Wyświetl profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w temacie   [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
   Podobne tematy   Autor   Odpowiedzi   Odsłony   Ostatni post 
Na tym forum nie ma nowych nieprzeczytanych postów. Koszty uzyskania przychodu

w Programy Kadrowo Płacowe

ddd

2

2698

2013-03-06, 11:39

ddd Wyświetl najnowszy post

Na tym forum nie ma nowych nieprzeczytanych postów. Koszty uzyskania przychodu

w Programy Księgowe

INWEST

1

2981

2009-09-10, 00:00

darek.007 Wyświetl najnowszy post

Na tym forum nie ma nowych nieprzeczytanych postów. podwyższone koszty uzyskania

w Programy Kadrowo Płacowe

ankaaa777

1

2057

2009-06-05, 11:46

maurycy Wyświetl najnowszy post

Na tym forum nie ma nowych nieprzeczytanych postów. koszty uzyskania przychodu przed 26 r.ż

w Programy Kadrowo Płacowe

Doda-D161

0

3190

2020-11-04, 00:30

Doda-D161 Wyświetl najnowszy post



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Support forum phpbb by phpBB Assistant