mojaSymfonia FORUM
https://forum.mix-soft.pl/

rozliczenie umowy zlecenia
https://forum.mix-soft.pl/viewtopic.php?f=3&t=780
Strona 1 z 1

Autor:  tatanka [ 2009-04-20, 12:46 ]
Tytuł:  rozliczenie umowy zlecenia

Witam,
taki przykład : pracownik ma zawartę ucp na cały rok i jest tylko rozliczany co miesiąc. Przy każdym rozliczeniu muszę wybierać jakie składki są potrącane od tej umowy. Nie można jakoś ustawić tego odgórnie dla pracownika ??

Autor:  Jarek75 [ 2009-04-20, 17:21 ]
Tytuł: 

Nie można.

Autor:  tatanka [ 2009-04-22, 15:17 ]
Tytuł: 

Szkoda. Dzięki za odpowiedź.

Autor:  TS [ 2009-04-30, 15:42 ]
Tytuł: 

Tak jak poprzednik napisał w standardzie nie ma takich ustawień ani możliwości przewidzianych dla użytkownika. Jednak możliwości techniczne istnieją :) Wdrożeniowo można zaimplementować odpowiednie formuły pod atrybuty rozliczenia umowy zlecenia które będą pobierały ustalone wartości z zestawu kadrowego "Zgłoszenie ZUA/ZZA". Można również wykorzystać możliwość inicjalizacji elementów poprzez elementy kadrowe wyliczane(Zakładka "Dołączanie" w edycji elementu kadrowego zgrupowanego – przykłady są nawet w elemencie „Rozliczenie umowy zlecenia”).

Autor:  tatanka [ 2009-05-21, 10:33 ]
Tytuł: 

Witam,
TS czy możesz mnie trochę bardziej naprowadzić na to jak na stałe przypisać te ubezpieczenia dla ucp. Dodałem sobie en element do elem. kadr. zgrup. umowa zlecenia i teraz dla każdej umowy mogę ustawić sobie te ubezpieczenia, ale jak teraz podebrać te ustawienie do elementu rozliczenie umowy zlecenia ?? czy muszę zmieniać element "naliczanie ubezpieczen ?" wykorzystywany jako atrybut w elementach "podstawa skł. ub. społeczne", "podstawa wym. ub. chorob." i "podstawa wym. ub. wypadk." ??

Autor:  tatanka [ 2009-05-28, 08:55 ]
Tytuł: 

Ok. Już problem rozwiązałem. Czasami trzeba przeczytać odpowiedź z 50 razy. W sumie sprawa bardzo prosta. jak ktoś ma pytania to opowiem co i jak.

Autor:  anna.k [ 2009-05-28, 10:39 ]
Tytuł: 

ja bym chętnie się dowiedziała jak to zrobić, czasami mam umowę UCP i jest to meczące jak za każdym razem muszę sprawdzać czy składki nie liczą się . więć jak możesz napisz mi jak to można ustawić, ale najlepiej napisz tak jak krowie na rowie, długo już pracuję z programem ale od strony technicznej jestem zielna :lol:

Autor:  tatanka [ 2009-05-29, 08:48 ]
Tytuł: 

Więc ja to zrobiłem tak jak podpowiadał TS. Czyli :

1. zdefiniowałem 2 elementy kadrowe, np: "tytuł ubezpieczenia UCP" i "jakie składki UCP" a jako typu użyłem elementy słownika Tytuł ubezpieczenia i Rodzaj ub. przy um. cywilnoprawnych
2. elementy dodałem do zestawu danych kadrowych dla łatwiejszego ustawiania
3. w elemencie kadrowym zgrupowanym Rozliczenie umowy zlecenia na zakładce dołączanie trzeba zaznaczyć kolejno elementy naliczanie ubezpieczenia i tytuł ubezpieczenia i ustawić dla nich w prawej części okna "elementy inicjalizujące" wcześniej zdefiniowane elementy kadrowe

Oczywiście przed rozliczeniem danej umowy trzeba dla pracownika ustawić dane z pkt. 1

Chyba zrozumiale to napisałem ;-)

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/